۲۰ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

طرح تعطیلیه شنبه به جای پنجشنبه


طرح جدید مجلس: حذف تعطیلی 13 فرودین و 29 اسفند/ جایگزینی تعطیلی شنبه به جای 5 شنبه
در این طرح آمده است تا تعطیلی روز 29 اسفند و همچنین روز 13بدر حذف شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

اگر عابر بانکتون رو گم کردید


اگر عابر بانکتون رو گم کردید به خود پرداز کارت خود مراجعه کنید، دکمه ثبت را 2 بار بزنید، مسدود کردن کارت را انتخاب کنید سپس شماره کارت وبعد رمز کارت را وارد کنید،کارت مسدود خواهدشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

حشرات ویروسی سلاح جدید ارتش آمریکا


محققان هشدار داده اند سازمان دارپا قصد دارد با کمک حشراتی که از لحاظ ژنتیکی دستکاری شده اند، ویروس هایی را منتشر کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

شربت صرفه عجیب


بین سالهای ۱۸۹۰ تا ۱۹۱۰ میلادی، هروئین توسط فردی به نام بایر تولید گشت. این ماده به عنوان جایگزینی غیر اعتیاد آور برای مرفین معرفی شد و برای درمان سرفه کودکان نیز مورد استفاده قرار می گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

محل جام مقدس حضرت عیسی


در بنای تاریخی شفرد در استافورد شایر انگلستان، سنگ نوشته ای عجیب دیده می شود: “DOUOSVAVVM.” هیچکس نمی داند چه فردی آن را در این محل قرار داده و معنی عبارت نوشته شده چیست. با این حال بسیاری اعتقاد دارند که این پیغام توسط شوالیه های معبد نوشته شده تا از این طریق محل قرارگیری جام مقدس پیدا گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

اختراع فتوشاپ توسط استالین


هر زمان که جوزف استالین از مرگ و یا ناپدید شدن یک نفر مطلع می شد، دستور می داد تصویر آن را از تمام عکس هایی که با او گرفته پاک کنند. بنابراین روتوش عکس به این شکل آغاز گشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

کشف هرم های کریستالی عظیم


دانشمندان با استفاده از فناوری انعکاس صدا موفق شدند دو هرم غول پیکر را در عمق ۱۸۳۰ متری دریا پیدا نمایند. به نظر می رسد که آن ها از کریستال ضخیم ساخته شده اند. اندازه آن ها از هرم جیزه در مصر نیز بزرگتر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

زیبایی دردناک آسیایی


در گذشته بانوان چینی پاهای خود را می بستند و به این ترتیب از رشد آن ها جلوگیری می شد. این کار به این دلیل انجام می گرفت که داشتن پاهای کوچک به عنوان مظهر زیبایی و زنانگی به شمار می رفت. همین امر سبب می گشت که پاهای آن ها بد فرم شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

بیدار باش قدیمی


قبل از آنکه ساعت های زنگ دار اختراع شوند، افرادی به نام «knocker upper» وجود داشتند که کارشان بیدار کردن افراد بود. به این ترتیب مردم می توانستند به موقع به کارهای خود برسند. آن ها با استفاده از چوب و یا نخود به شیشه ها ضربه می زدند تا افراد را بیدار نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Manager

دلیل استفاده از اثر انگشت


دو فردی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، دلیل استفاده ما از اثر انگشت هستند. آن ها هر دو یک اسم داشتند، به یک زندان فرستاده شدند و عجیب تر آنکه هیچگاه قبل از آن همدیگر را ندیده بودند.چهره آن ها علی رغم عدم وجود هیچ گونه ارتباط فامیلی، با یکدیگر یکسان بود. به همین دلیل برای شناسایی آن ها از اثر انگشت استفاده شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Manager